Основні заходи Оржицької райдержадміністрації з 02.03.2020 по 06.03.2020

Версія для друкуВерсія для друку

Основні заходи Оржицької райдержадміністрації з 02.03.2020 по 06.03.2020

02.03

 

 

11:00

 

 

 

 

14:00-16:00

 

 

 

 

Щотижнева апаратна нарада у голови райдержадміністрації:

  1. Про стан виконання розпорядчих актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації за підсумками лютого 2020 року.
  2. Про виконання заходів з ліквідації та профілактики виникнення африканської чуми свиней в районі відповідно до рішення ДНПК при Полтавській облдержадміністрації від 26.12.2017 № 7.

 

Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації.

 

 

 

03.03

09:00-13.00

 

 

14:00

 

 

Особистий прийом громадян виконувачем обов’язки голови райдержадміністрації

 

Нарада у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації з питань забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій.

 

 

 

04.03

10:00-11:00

 

11:00

 

 

 

 

 

Особистий прийом громадян керівником апарату райдержадміністрації.

 

Нарада у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації спільно з головою районної ради та головами селищних та сільських рад щодо проблемних питань організації та здійснення пасажирських перевезень у районі.

 

 

 

05.03

14:00

 

 

 

 

Оперативно-розпорядча нарада у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації «Про стан забезпечення територій району містобудівною документацією районного та місцевого рівнів».

 

 

 

06.03

11:00

 

 

 

Оперативно-розпорядча нарада у виконувача обов’язків голови райдержадміністрації «Про перебіг реформи місцевого самоврядування та формування об’єднаних територіальних громад».

 

 

 

 

 

Начальник відділу управління

персоналом, організаційної роботи,

документообігу, контролю,

інформаційної діяльності,

цифрового розвитку та захисту

персональних даних  

апарату райдержадміністрації                                                                         Зоя ПАВЧЕНКО

 

Наверх ↑