Вітання

Версія для друкуВерсія для друку

                                            Шановні державні службовці Оржицького району!

 

           Сердечно віаю вас із професійним святом – Днем державної служби!

         Державний службовець – це особлива професія, представник якої володіє, з одного боку, широкими повноваженнями, а з іншого – несе подвійну відповідальність за стан справ у суспільстві. Це нелегка праця, яка потребує самовідданості, бажання служити людям та справжньої відданості своїй справі.

       Державна служба є реальним провідником ідей державності. Вона має бути правовою, чітко організованою, соціально орієнтованою, ефективною. Від якості державної служби значною мірою залежить майбутнє країни.

       Сьогодні Уряд робить рішучі кроки для впровадження реформ. Серед них – реформування державної служби, яке має розглядатися у тісному поєднанні з адміністративною та адміністративно-територіальною реформами.

      Ці перетворення направлені на те, щоб підняти авторитет державної служби, авторитет влади в цілому, забезпечити ефективне функціонування державного механізму, досягнення європейських стандартів рівня життя громадян.

      Упевнений, що запорукою успішного виконання поставлених завдань будуть професіоналізм, старанність, завзяття та практичний досвід, які й надалі будуть слугувати людям.

        Щиро бажаю всім витримки і терпіння, таких необхідних у нашій роботі. Ніколи не забувайте про своє високе призначення – вірно і чесно служити державі, своєму народу.

        Зичу всім вам міцного здоров’я, невичерпної енергії, нових звершень та нових здобутків в ім’я майбутнього рідного краю та України.

        Нехай кожен день вашого життя буде щасливий і радісний, а родинне тепло і затишок допомагають у виконанні почесного і відповідального професійного обов’язку.

                                                                    М.Боговик                                                                      

                                           в.о.голови районної державної                                        

адміністрації 

Наверх ↑