АРХІВНИЙ ВІДДІЛ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Версія для друкуВерсія для друку

АРХІВНИЙ відділ

 

Архівний відділ райдержадміністрації

АДРЕСА: 37700 cмт Оржиця, вул. Центральна, 24.

ТЕЛЕФОН: 91-5-95

Начальник архівного відділу - Сторчак Тамара Степанівна

Головний спеціаліст архівного відділу - Тищенко Світлана Василівна

 

Архівний відділ є структурним підрозділом районної державної адміністрації. Його робота спрямована на виконання Законів України, Указів Президента України, наказів Державної архівної служби України, Державного архіву Полтавської області, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій. Відділ керується в роботі Положенням про архівний відділ Оржицької районної державної адміністрації, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 14 лютого 2017 року № 45.
 

Основними завданнями відділу є:

 

реалізація державної політики в галузі архівної справи і діловодства, здійснення управління архівною справою і діловодством на території району;

 

координація діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, зокрема приватних архівних установ, заснованих фізичними особами та/або юридичними особами приватного права (приватні архіви) у питаннях архівної справи і діловодства;

 

внесення до Національного архівного фонду архівних документів, що мають місцеве значення, ведення їх обліку, зберігання та використання відомостей, що в них містяться;

 

здійснення контролю за діяльністю архівних установ і служб діловодства, забезпечення додержання законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи.

 

Робота архівного відділу Оржицької районної державної адміністрації спрямована на виконання запитів фізичних та юридичних осіб:

1. тематичних - про встановлення (підтвердження) окремих фактів, подій, відомостей;
2. соціально-правових:

- про встановлення (підтвердження) майнових прав власності (наділ земельних ділянок, передачу їх безоплатно у приватну власність, надання дозволу на будівництво, тощо);

- підтвердження трудового стажу (прийняття та звільнення з роботи, надання відпусток без збереження заробітної плати або переведення на іншу роботу);
- про депутатський термін;
- про реорганізацію підприємств, установ, організацій.

 

Всі запити виконуються з метою підтвердження права на соціальний захист громадян. Усі звернення підлягають задоволенню, негативна відповідь – тільки у разі відсутності на зберіганні відповідних документів.

 

Наверх ↑