Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Про підсумки роботи

із зверненнями громадян

за 2018 рік

 

Робота із зверненнями громадян в районі протягом 2018 року проводилась відповідно до Закону України ”Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Виконання завдань по організації роботи із зверненнями громадян покладено на відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації.

Усього до райдержадміністрації протягом 2018 року надійшло 161 звернень громадян, що на 24 звернень більше проти 2017 року (137). З них, 50 питань вирішено позитивно (31%), на 111 надано аргументовані роз’яснення.

В тому числі отримано 31 письмове звернення громадян, що на 4 більше порівняно з 2017 роком (27).

Найбільше звернень надійшло від жителів Сазонівської сільської ради - 16, Староіржавецької сільської ради – 13, Вишневої сільської ради – 12.

На особистому прийомі у в.о. голови райдержадміністрації та його заступників побувало 45 громадянина, у 2017 році (34).

Під час виїзних прийомів за місцем проживання до керівництва району звернулося 82 громадянина, що на 7 більше аналогічного періоду минулого року (75). На ”гарячу” телефонну лінію надійшло 3 звернення, протягом 2017 року - 1.

Електронних звернень за звітний період до райдержадміністрації не надходило.

Прийоми громадян здійснюються відповідно до затверджених графіків. В.о. голови райдержадміністрації та його заступниками по населених пунктах району щомісячно здійснювалися по 2 виїзних прийоми. Найбільш актуальними питаннями, по яких зверталися громадяни, були:                     33,5% - соціального захисту, 18% - комунального господарства,                   16,1% - аграрної політики та земельних відносин і інші.

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з 2017 роком (1), збільшилася на 3 у 2018 – 4 (Адміністрації Президента України – 2, Кабінету Міністрів України – 1 та Полтавської обласної державної адміністрації – 1).

Протягом 2018 року надійшло 4 звернення від пільгових категорій громадян, а саме учасника бойових дій - 1, від особи з інвалідністю І групи – 1, ІІ групи – 1 та дитини війни - 1, які були розглянуто першочергово із них 1 вирішено позитивно на 3 надано аргументовані роз’яснення. За аналогічний період 2017 року отримано 2 звернення від пільгових категорій громадян.

Повторних звернень до райдержадміністрації за звітний період не надходило.

Спостерігається тенденція до збільшення, на 1 кількості колективних звернень з –2 у 2017 році, до - 3 у 2018 році.

Перевірка додержання законодавства про звернення громадян здійснюється відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку перевірок. Протягом 2018 року здійснено 20 перевірок установ, організацій, виконкомів сільських (селищних) рад.

Довідки про результати перевірок подаються голові райдержадміністрації. Контролюється усунення виявлених під час перевірок недоліків. В ході перевірок було надано методичну та практичну допомогу щодо покращення організації роботи та ведення діловодства із зверненнями громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” при райдержадміністрації щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань звернень громадян, на якій розглядаються найбільш актуальні питання, з якими звертаються громадяни району. За звітний період було проведено 12 засідань цієї комісії, на яких розглянуто 12 порушених у зверненнях жителями району питання.

На виконання вимог вказаного вище указу, питання роботи із зверненнями громадян заслухано на засіданнях колегії райдержадміністрації 29.01.2018 року та 30.07.2018 року, за результатами розгляду прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 29.01.2018 № 17 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році" та 30.07.2018 № 203 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2018 року".

Протягом 2018 року в райдержадміністрації проведено 12 Днів контролю результатів розгляду звернень громадян, на яких розглянуто результати розгляду 12-ти звернень громадян.

Дотримується графік особистого звітування перед керівництвом райдержадміністрації. У 2018 році звітувалися керівники національного природного парку "Нижньосульський", управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, управління Державної Казначейської Служби України в Оржицькому районі Полтавської області, відділу культури і туризму райдержадміністрації, архівного сектору райдержадміністрації, районного центру зайнятості, служби у справах дітей райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації, відділу містобудування, архітектури, інфраструктури, житлово – комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Оржицької районної державної лікарні ветеринарної медицини, Оржицького районного центру соціальної служби сім’ї, дітей та молоді, голови виконавчих комітетів Круподеринської, Вишневої, Онішківської, Плехівської, Райозерської, Савинської сільських та Оржицької селищної рад.

Проводиться робота щодо проведення моніторингу питань, з якими звертаються громадяни, для вчасного виявлення найбільш гострих проблем та вирішення їх на місцевому рівні.

У районній газеті ”Оржицькі вісті” та на веб - сайті райдержадміністрації оприлюднюються графіки прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, ”гарячих” телефонних ліній та щомісячні графіки постійно діючих прямих телефонних ліній. Публікуються офіційні матеріали по питаннях розгляду звернень громадян.

З початку 2018 року до правової громадської приймальні, утвореної розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.10.2017 року № 293 «Про громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації», звернулося 72 особи, яким була надана юридична консультація з різних питань, зокрема отримання громадянами пільг та субсидій на житло – комунальні послуги, забезпечення учасників АТО земельними ділянками, надання відпусток, порядок переведення працівника в іншу установу, порядок розірвання договорів, порядок оформлення майна, успадкування спадщини, питання сімейних правовідносин, договірних зобов’язань тощо.

Ведення діловодства по зверненнях громадян здійснюється у відповідності до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Робота органів виконавчої влади і місцевого самоврядування району спрямована на вирішення соціальних та життєво важливих проблем громадян і району.

 

 

 

В. о. голови районної

державної адміністрації                                                      М.Т.Боговик

 

Петрик 91537

 

Наверх ↑