Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Про підсумки роботи із зверненнями громадян

за 9 місяців 2017 року

 

Робота із зверненнями громадян в районі за 9 місяців 2017 року проводилась відповідно до Закону України ”Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Виконання завдань по організації роботи із зверненнями громадян покладено на відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації.

Усього до райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року надійшло 101 звернення громадян, що на 17 звернень більше проти аналогічного періоду 2016 року (84). З них, 29 питань вирішено позитивно (28,7%), на 72 надано аргументовані роз’яснення.

В тому числі отримано 19 письмових звернень громадян, що на 13 менше порівняно з відповідним періодом 2016 року (32).

Найбільше звернень надійшло від жителів Селецької сільської ради -14, Оржицької селищної ради – 8, Онішківської сільської ради – 6.

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації та його заступника побувало 27 громадян, за відповідний період 2016 року (27).

Під час виїзних прийомів за місцем проживання до керівництва району звернулося 54 громадян, що на 30 більше аналогічного періоду минулого року (24). На ”гарячу” телефонну лінію протягом звітного періоду зателефонувала 1 особа, за 9 місяців 2016 року - 1.

Електронних звернень за звітний період до райдержадміністрації не надходило.

Прийоми громадян здійснюються відповідно до затверджених графіків.    Головою райдержадміністрації та його заступником по населених пунктах району щомісячно здійснювалися по 2 виїзних прийоми. Найбільш актуальними питаннями, по яких зверталися громадяни, були: 33,7% - аграрної політики та земельних відносин, 23,8% - соціального захисту,                      11,9% - транспорту і зв’язку та інші.

Протягом 9 місяців 2017 року надійшло 1 звернення від інваліда ІІ групи, яке було розглянуто першочергово та надано аргументоване роз’яснення, за аналогічний період 2016 року - 1.

Повторних звернень до райдержадміністрації за звітний період не надходило.

Спостерігається тенденція до зменшення, на 4 кількості колективних звернень з – 5 у 2016 році, до - 1 у 2017 році.

Перевірка додержання законодавства про звернення громадян здійснюється відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку перевірок. Протягом 9 місяців 2017 року здійснено 19 перевірок установ, організацій, виконкомів сільських (селищних) рад.

Довідки про результати перевірок подаються голові райдержадміністрації. Контролюється усунення виявлених під час перевірок недоліків. В ході перевірок було надано методичну та практичну допомогу щодо покращення організації роботи та ведення діловодства із зверненнями громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” при райдержадміністрації щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань звернень громадян, на якій розглядаються найбільш актуальні питання, з якими звертаються громадяни району. За звітний період було проведено 9 засідань цієї комісії, на яких розглянуто 9 порушених у зверненнях жителями району питання.

На виконання вимог вказаного вище Указу, питання роботи із зверненнями громадян заслухано на засіданні колегії райдержадміністрації 30.01.2017 року та 31.07.2017 року, за результатами розгляду прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 30.01.2017 №24 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році" та 31.07.2017 №217 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2017 року".

Протягом 9 місяців 2017 року в райдержадміністрації проведено 9 Днів контролю результатів розгляду звернень громадян, на яких розглянуто результати розгляду 9-ти звернень громадян.

Дотримується графік особистого звітування перед керівництвом райдержадміністрації. За 9 місяців 2017 року звітувалися керівники управління соціального захисту населення райдержадміністрації, управління Державної Казначейської Служби України в Оржицькому районі Полтавської області, фінансового управління райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, відділу в Оржицькому районі Держгеокадастру у Полтавській області, відділу культури і туризму райдержадміністрації, районного центру зайнятості, національного природного парку "Нижньосульський", архівного відділу, служби у справах дітей і відділу містобудування, архітектури, інфраструктури, житлово – комунального господарства та будівництва райдержадміністрації голови Новооржицької селищної, Воронинцівської, Денисівської, Зарізької, Золотухинської, Лазірківської та Лукімської сільських рад.

Проводиться робота щодо моніторингу питань, з якими звертаються громадяни, для вчасного виявлення найбільш гострих проблем та вирішення їх на місцевому рівні.

У районній газеті ”Оржицькі вісті” та на веб - сайті райдержадміністрації оприлюднюються графіки прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, ”гарячих” телефонних ліній та щомісячні графіки постійно діючих прямих телефонних ліній. Публікуються офіційні матеріали по питаннях розгляду звернень громадян.

З метою надання безкоштовної юридичної допомоги малозабезпеченим верствам населення розпорядженням голови райдержадміністрації від 31.08.2005 № 345 створено правову громадську приймальню. Основною метою приймальні є сприяння забезпеченню правового захисту конституційних прав, свобод і інтересів громадян органами виконавчої влади, належної реалізації закону України "Про звернення громадян". Протягом 9 місяців 2017 року до правової громадської приймальні звернулося 26 громадян.

Ведення діловодства по зверненнях громадян здійснюється у відповідності до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Робота органів виконавчої влади і місцевого самоврядування району спрямована на вирішення соціальних та життєво важливих проблем громадян і району.

 

 

 

 

Наверх ↑