Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Про підсумки роботи із зверненнями громадян

за 2017 рік

 

Робота із зверненнями громадян в районі протягом 2017 року проводилась відповідно до Закону України ”Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Виконання завдань по організації роботи із зверненнями громадян покладено на відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації.

Усього до райдержадміністрації протягом 2017 року надійшло 137 звернень громадян, що на 10 звернень більше проти 2016 року (127). З них, 40 питань вирішено позитивно (29,2%), на 97 надано аргументовані роз’яснення.

В тому числі отримано 27 письмових звернень громадян, що на 17 менше порівняно з 2016 роком (44).

Найбільше звернень надійшло від жителів Селецької сільської ради - 26, Лазірківської сільської ради – 15, Лукімської сільської ради – 9.

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації та його заступників побувало 34 громадянина, у 2016 році (35).

Під час виїзних прийомів за місцем проживання до керівництва району звернулося 75 громадян, що на 28 більше аналогічного періоду минулого року (47). На ”гарячу” телефонну лінію надійшло 1 звернення, протягом 2016 року-1.

Електронних звернень за звітний період до райдержадміністрації не надходило.

Прийоми громадян здійснюються відповідно до затверджених графіків. Головою райдержадміністрації та його заступниками по населених пунктах району щомісячно здійснювалися по 2 виїзних прийоми. Найбільш актуальними питаннями, по яких зверталися громадяни, були:                     31,4% - аграрної політики та земельних відносин, 23,4% - соціального захисту, 14,6% - комунального господарства та інші.

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з 2016 роком (6), зменшилася на 5 у 2017 – 1, яке надійшло з Адміністрації Президента України.

Протягом 2017 року надійшло 1 звернення одинокої матері та 1 від інваліда ІІ групи, які були розглянуто першочергово із них 1 вирішено позитивно на 1 надано аргументоване роз’яснення за аналогічний період 2016 року отримано 3 звернення від пільгових категорій громадян.

Повторних звернень до райдержадміністрації за звітний період не надходило.

Спостерігається тенденція до зменшення, на 4 кількості колективних звернень з –6 у 2016 році, до - 2 у 2017 році.

Перевірка додержання законодавства про звернення громадян здійснюється відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку перевірок. Протягом 2017 року здійснено 26 перевірок установ, організацій, виконкомів сільських (селищних) рад.

Довідки про результати перевірок подаються голові райдержадміністрації. Контролюється усунення виявлених під час перевірок недоліків. В ході перевірок було надано методичну та практичну допомогу щодо покращення організації роботи та ведення діловодства із зверненнями громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” при райдержадміністрації щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань звернень громадян, на якій розглядаються найбільш актуальні питання, з якими звертаються громадяни району. За звітний період було проведено 12 засідань цієї комісії, на яких розглянуто 12 порушених у зверненнях жителями району питання.

На виконання вимог вказаного вище указу, питання роботи із зверненнями громадян заслухано на засіданнях колегії райдержадміністрації 30.01.2017 року та 31.07.2017 року, за результатами розгляду прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 30.01.2017 №24 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році" та 31.07.2017 №217 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2017 року".

Протягом 2017 року в райдержадміністрації проведено 12 Днів контролю результатів розгляду звернень громадян, на яких розглянуто результати розгляду 12-ти звернень громадян.

Дотримується графік особистого звітування перед керівництвом райдержадміністрації. У 2017 році звітувалися керівники національного природного парку "Нижньосульський", відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, управління Державної Казначейської Служби України в Оржицькому районі Полтавської області, відділу в Оржицькому районі Держгеокадастру у Полтавській області, культури і туризму райдержадміністрації, архівного сектору райдержадміністрації, районного центру зайнятості, служби у справах дітей райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації, відділу містобудування, архітектури, інфраструктури, житлово – комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Оржицького сектору з призначення та перерахування пенсій Лубенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України, Оржицької районної державної лікарні ветеринарної медицини, Оржицького районного центру соціальної служби сім’ї, дітей та молоді, голови виконавчих комітетів Воронинцівської, Денисівської, Зарізької, Золотухинської, Лазірківської, Лукімської, Сазонівської, Староіржавецької, Чутівської сільських та Новооржицької селищної рад.

Проводиться робота щодо проведення моніторингу питань, з якими звертаються громадяни, для вчасного виявлення найбільш гострих проблем та вирішення їх на місцевому рівні.

У районній газеті ”Оржицькі вісті” та на веб - сайті райдержадміністрації оприлюднюються графіки прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, ”гарячих” телефонних ліній та щомісячні графіки постійно діючих прямих телефонних ліній. Публікуються офіційні матеріали по питаннях розгляду звернень громадян.

З початку 2017 року до правової громадської приймальні, утвореної розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.10.2017 року № 293 «Про громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації», звернулося 52 особи, яким була надана юридична консультація з різних питань, зокрема отримання громадянами пільг та субсидій на житло – комунальні послуги, забезпечення учасників АТО земельними ділянками, надання відпусток, порядок переведення працівника в іншу установу, порядок розірвання договорів, порядок оформлення майна, успадкування спадщини, питання сімейних правовідносин, договірних зобов’язань тощо.

Ведення діловодства по зверненнях громадян здійснюється у відповідності до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Робота органів виконавчої влади і місцевого самоврядування району спрямована на вирішення соціальних та життєво важливих проблем громадян і району.

 

Наверх ↑