Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Про підсумки роботи

із зверненнями громадян

за перше півріччя 2019 року

 

 

Робота із зверненнями громадян в районі протягом першого півріччя 2019 року проводилась відповідно до Закону України ”Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Виконання завдань по організації роботи із зверненнями громадян покладено на відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації.

Усього до райдержадміністрації протягом першого півріччя 2019 року надійшло 93 звернення громадян, що на 17 звернень більше проти першого півріччя 2018 року (76). З них, 22 питання вирішено позитивно (23,7%), на 71 надано аргументовані роз’яснення.

В тому числі отримано 18 письмових звернень громадян, що на рівні порівняно з першим півріччям 2018 року (18).

Найбільше звернень надійшло від жителів Оржицької селищної ради – 14, Райозерської сільської ради – 14, Лазірківської сільської ради – 8.

На особистому прийомі у виконувача обов’язків  голови райдержадміністрації та його заступника побувало 31 громадян, що на 16 більше, ніж у першому півріччі 2018 року (15).

Під час виїзних прийомів за місцем проживання до керівництва району звернулося 44 громадян, що на 3 більше аналогічного періоду минулого року (41). На ”гарячу” телефонну лінію звернень не надходило, протягом першого півріччя 2018 року – 2.

Електронних звернень за звітний період до райдержадміністрації не надходило.

Прийоми громадян здійснюються відповідно до затверджених графіків. В.о. голови райдержадміністрації та його заступником по населених пунктах району щомісячно здійснювалися по 2 виїзних прийоми.

Найбільш актуальними питаннями, по яких зверталися громадяни, були: 17,2% – соціального захисту, 17,2% – транспорту і зв’язку, 14% – земельних відносин та інші.

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з першим півріччям 2018 року, зменшилася на 1 (у першому півріччі 2018 – 3). Звернення надійшли з Адміністрації Президента України – 1, Національного антикорупційного бюро України – 1.

Протягом першого півріччя 2019 року надійшло 1 звернення від інваліда І групи та 1 від багатодітної сім’ї, які було розглянуто першочергово та 1 вирішено позитивно і на 1 надано аргументоване роз’яснення, за аналогічний період 2018 року – 1.

Повторних звернень до райдержадміністрації за звітний період не надходило.

Спостерігається тенденція до збільшення, на 2 кількості колективних звернень з – 2 у першому півріччі 2018 року, до - 4 у першому півріччі 2019 року.

Перевірка додержання законодавства про звернення громадян здійснюється відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіку перевірок. Протягом першого півріччя 2019 року здійснено 10 перевірок установ, організацій, виконкомів сільських (селищних) рад.

Довідки про результати перевірок подаються голові райдержадміністрації. Контролюється усунення виявлених під час перевірок недоліків. В ході перевірок було надано методичну та практичну допомогу щодо покращення організації роботи та ведення діловодства із зверненнями громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” при райдержадміністрації щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань звернень громадян, на якій розглядаються найбільш актуальні питання, з якими звертаються громадяни району. За звітний період було проведено 6 засідань цієї комісії, на яких розглянуто 6 порушених у зверненнях жителями району питання.

На виконання вимог вказаного вище указу, питання роботи із зверненнями громадян заслухано на засіданні колегії райдержадміністрації 29.01.2019 року, за результатами розгляду прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 29.01.2019 № 17 "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2018 році".

Протягом першого півріччя 2019 року в райдержадміністрації проведено 6 Днів контролю результатів розгляду звернень громадян, на яких розглянуто результати розгляду 6 - ти звернень громадян.

Дотримується графік особистого звітування перед керівництвом райдержадміністрації. У першому півріччі 2019 року звітувалися керівники національного природного парку "Нижньосульський", управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, управління Державної казначейської служби України в Оржицькому районі Полтавської області, фінансового управління райдержадміністрації, архівного відділу райдержадміністрації, голови виконавчих комітетів Новооржицької селищної, Воронинцівської, Денисівської та Селецької сільських рад.

Ведеться робота щодо проведення моніторингу питань, з якими звертаються громадяни, для вчасного виявлення найбільш гострих проблем та вирішення їх на місцевому рівні.

У районній газеті ”Оржицькі вісті” та на веб - сайті райдержадміністрації оприлюднюються графіки прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, ”гарячих” телефонних ліній та щомісячні графіки постійно діючих прямих телефонних ліній. Публікуються офіційні матеріали по питаннях розгляду звернень громадян.

З початку 2019 року до правової громадської приймальні, утвореної розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.10.2017 року № 293 «Про громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації», звернулося 42 особи, яким була надана юридична консультація з різних питань, зокрема надання земельних ділянок, отримання громадянами пільг та субсидій на житло – комунальні послуги, присвоєння рангу державним службовцям, порядок оформлення майна, успадкування спадщини, договірних зобов’язань тощо.

Ведення діловодства по зверненнях громадян здійснюється у відповідності до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Робота органів виконавчої влади і місцевого самоврядування району і надалі буде спрямована на вирішення соціальних та життєво важливих проблем громадян і району.

 

 

 

В.о. голови районної

державної адміністрації                                                      Мирослав БОГОВИК

 

Петрик 91537

 

Наверх ↑