Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Версія для друкуВерсія для друку
Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації
 
Завдання відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації:
-господарське забезпечення  діяльності апарату та структурних підрозділів прямого підпорядкування районної  державної адміністрації;
-створення належних матеріально-технічних умов для роботи працівників апарату та структурних підрозділів прямого підпорядкування райдержадміністрації;
-забезпечення утримання в належному технічному, санітарному і протипожежному стані службових приміщень, де розміщується апарат райдержадміністрації;

- ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності райдержадміністрації та складання звітності;

- відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

- забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

- забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

- запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

 

 

Наверх ↑