Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Оржицької районної державної адміністрації

Версія для друкуВерсія для друку

Місцезнаходження: Полтавська область, смт Оржиця, вул. Центральна, 24, каб. № 19

тел. (05357)9-11-34             

e-mail orzhytsya.cnap@adm-pl.gov.ua

Графік роботи відділу:          Понеділок – четвер: 8.00-17.15

                                                 п’ятниця: 8.00-16.00

                                                 обідня перерва:12.00-13.00

 

                                                 вихідні дні:субота, неділя

 

Начальник відділу з питань надання

адміністративних послуг та державної реєстрації -  адміністратор             Бондаренко Андрій Вячеславович

                                                                                                                                                                                                                                   

Адміністратор відділу з питань надання

адміністративних послуг та державної реєстрації                                         Кононіхін Юрій Миколайович

                                                                                                                           

Державний реєстратор                                                                                     Смаглій Уляна Миколаївна

                                                                  

Основним завданням відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг та державної реєстрації на території району.

Відділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3) надає адміністративні послуги та здійснює матеріально-технічне та організаційне забезпечення роботи центру надання адміністративних послуг ;

4) аналізує стан та тенденції соціально-економічного і культурного розвитку у відповідній галузі у межах району та вживає заходів до усунення недоліків;

5) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району;

6) вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету;

7) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

8) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

9) розробляє проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, у визначених законом випадках - проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;

10) бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

11) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів наказів керівника апарату райдержадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

12) бере участь у підготовці звітів голови райдержадміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

13) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації;

14) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

15) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

16) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

17) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів районних рад;

18) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

19) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

20) контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;

21) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

22) забезпечує у межах своїх повноважень дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

23) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

24) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

25) забезпечує захист персональних даних;

26) здійснює передбачені законом галузеві повноваження;

27) здійснює інші передбачені законом повноваження;

28) вивчає досвід роботи у сфері надання адміністративних послуг міст України;

29) вносить пропозиції керівництву щодо вдосконалення роботи відділу;

30) забезпечує зберігання реєстраційних справ у паперовій формі у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи;

31) здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

 

 

 

                                                              

Наверх ↑